Heb je een klacht? Laat het ons weten! Samen kunnen we tot een oplossing komen. Alleen zo kunnen wij jou en onze andere klanten nog beter van dienst zijn.

Noot: Informatie over de meeste klachten en/of problemen kunt u nalezen op onze pagina ZIT & VLEKGARANTIE. Raadpleeg uw garantiecertificaat (deze is bij uw bank meegeleverd). Voor service aanvragen kunt u telefonisch contact opnemen via 055-3575412 of mail naar info@meubelservice.nl

**Let op! Indien er zich serviceaanvragen voordoen (vallend onder de service voorwaarden) dan zal een door All in Service aangestelde reparateur zorgen voor reparatie. Indien van toepassing zal All in Service de beschadigde stukken kosteloos vervangen. Bij moeilijke kleuren of ernstige kleurverschillen in leder of leatherlook, verbinden wij ons met deze, het betreffende zitmeubel volledig gratis te herkleuren. Deze kleur zullen wij zo dicht mogelijk bij de originele kleur brengen. Dit alles echter zonder dat er voor de huurder rechten zullen ontstaan op schadevergoeding of waardevermindering.

Normale slijtage van het leder, leatherlook (craqueleren en/of vellen) en/of textiel en normale vervuiling door gebruik in de loop der tijd, worden eveneens niet door de service gedekt.

Deze service is alleen geldig in de Benelux en geldt voor een periode van min 3 en max 5 jaar (afhankelijk van het door u afgesloten servicecontract), welke ingaat op de dag (onbeschadigd en schoon) van levering van de meubelen.

Typische eigenschappen die mede bijdragen aan het specifieke karakter van het meubel, vallen niet onder de service.

 


 

Overige klachten: Voor overige vragen of klachten kunt u contact opnemen met bankhuren.nl

Klachten van onze klanten nemen wij uiterst serieus.
Direct een medewerker spreken? DIt kan per telefonisch op 035 - 601 10 04 of in onze showroom: BIrkstraat 99, 3768 HD Soest.

Of stuur een e-mail met uw klacht naar info@bankhuren.nl